nieuwe donateurs in 2022 (75,1% hoger dan de jaarlijkse doelstelling van 1.000)
Hour of Power gelooft in de kracht van gebed. In de Bijbel staat dat waar twee of meer gelovigen bij elkaar zijn, daar is God ook. We hopen dat je je door ons gebed ondersteund en gehoord voelt.
De uitzendingen van Hour of Power kunnen soms veel losmaken, iemand aan het denken zetten of vragen oproepen. Daarom wil Hour of Power er ook buiten de uitzending voor de kijker zijn. Met toerusting in de vorm van gebed, bemoediging of gewoon een luisterend oor. Hour of Power wil de kijker helpen om stappen te zetten in zijn of haar leven met God. Want Zijn liefdevolle boodschap is voor iedereen!
Verbetering van interne processen
We hebben onze processen verbeterd door de implementatie van Monday, een projectmanagementtool, en training van ons personeel in agile werken. Dit heeft geleid tot een meer efficiënte werkwijze en betere communicatie tussen teamleden.
Nieuwe strategie
In samenwerking met Living Image hebben we een nieuwe markt- en contentstrategie ontwikkeld en geïmplementeerd voor alle online activiteiten van Hour of Power. Het doel is om een nieuwe, jongere doelgroep aan te spreken. We willen een online inspiratiebron zijn waar mensen op een laagdrempelige manier het goede nieuws van Jezus ontvangen.
pastorale vragen behandeld, los van de oproepen op de HOOPlijn
mensen ondersteund met gebed
mensen belden de HOOPlijn voor een luisterend oor. Onze succesvolle samenwerking met het Leger des Heils werd voortgezet en mensen die contact zochten met de HOOPlijn en worstelden met eenzaamheid, werden doorverwezen naar lokale initiatieven
gratis verstrekte studieboekjes
mensen bemoedigd met onze thema-mailingen
mensen dagelijks bemoedigd per e-mail
mensen bereikt
met de wekelijkse
e-mailnieuwsbrief
mensen bemoedigd met onze leesplannen in YouVersion
groei in het opgehaalde bedrag aan donaties t.o.v. 2021
Hour of Power Nederland zendt wekelijks twee keer uit op de commerciële zender RTL5. Hiervoor wordt wekelijks zendtijd gekocht. Ook kost het produceren, regisseren en monteren van de uitzending geld. Hiervoor is Hour of Power volledig afhankelijk van trouwe donateurs.
mensen belden de HOOPlijn voor een luisterend oor. Onze succesvolle samenwerking met het Leger des Heils werd voortgezet en mensen die contact zochten met de HOOPlijn en worstelden met eenzaamheid, werden doorverwezen naar lokale initiatieven
Hour of Power gelooft in de kracht van gebed. In de Bijbel staat dat waar twee of meer gelovigen bij elkaar zijn, daar is God ook. We hopen dat je je door ons gebed ondersteund en gehoord voelt.
pastorale vragen behandeld, los van de oproepen op de HOOPlijn
Nieuwe strategie
In samenwerking met Living Image hebben we een nieuwe markt- en contentstrategie ontwikkeld en geïmplementeerd voor alle online activiteiten van Hour of Power. Het doel is om een nieuwe, jongere doelgroep aan te spreken. We willen een online inspiratiebron zijn waar mensen op een laagdrempelige manier het goede nieuws van Jezus ontvangen.
mensen bemoedigd met onze thema-mailingen
mensen ondersteund met gebed
gratis verstrekte studieboekjes
mensen bemoedigd met onze leesplannen in YouVersion
De uitzendingen van Hour of Power kunnen soms veel losmaken, iemand aan het denken zetten of vragen oproepen. Daarom wil Hour of Power er ook buiten de uitzending voor de kijker zijn. Met toerusting in de vorm van gebed, bemoediging of gewoon een luisterend oor. Hour of Power wil de kijker helpen om stappen te zetten in zijn of haar leven met God. Want Zijn liefdevolle boodschap is voor iedereen!
mensen dagelijks bemoedigd per e-mail
mensen bereikt
met de wekelijkse
e-mailnieuwsbrief
nieuwe donateurs in 2022 (75,1% hoger dan de jaarlijkse doelstelling van 1.000)
Verbetering van interne processen
We hebben onze processen verbeterd door de implementatie van Monday, een projectmanagementtool, en training van ons personeel in agile werken. Dit heeft geleid tot een meer efficiënte werkwijze en betere communicatie tussen teamleden.
groei in het opgehaalde bedrag aan donaties t.o.v. 2021
Hour of Power Nederland zendt wekelijks twee keer uit op de commerciële zender RTL5. Hiervoor wordt wekelijks zendtijd gekocht. Ook kost het produceren, regisseren en monteren van de uitzending geld. Hiervoor is Hour of Power volledig afhankelijk van trouwe donateurs.